:DETACHWHEEL
0039: 1@ == 1
jf @DETACHWHEEL_LEFTREARCHECK
0006: 2@ = 4 // clone left front wheel
0006: 3@ = 0x2A5 // remove left front wheel's colision
0006: 4@ = 0x3A4 // hide left front wheel
jump @DETACHWHEEL_DETACHWHEEL
:DETACHWHEEL_LEFTREARCHECK
0039: 1@ == 2
jf @DETACHWHEEL_RIGHTFRONTCHECK
0006: 2@ = 6 // clone left rear wheel
0006: 3@ = 0x2A6 // remove left rear wheel's colision
0006: 4@ = 0x3AC // hide left rear wheel
jump @DETACHWHEEL_DETACHWHEEL
:DETACHWHEEL_RIGHTFRONTCHECK
0039: 1@ == 3
jf @DETACHWHEEL_RIGHTREARCHECK
0006: 2@ = 1 // clone right front wheel
0006: 3@ = 0x2A7 // remove right front wheel's colision
0006: 4@ = 0x398 // hide right front wheel
jump @DETACHWHEEL_DETACHWHEEL
:DETACHWHEEL_RIGHTREARCHECK
0039: 1@ == 4
jf @DETACHWHEEL_RETURN
0006: 2@ = 3 // clone right rear wheel
0006: 3@ = 0x2A8 // remove right rear wheel's colision
0006: 4@ = 0x3A0 // hide right rear wheel
:DETACHWHEEL_DETACHWHEEL
////////Hiding original wheel(getting parameters):
0A97: 5@ = car 0@ struct
0085: 6@ = 5@
//Offset:
//0x398______wheel_rf_dummy_________правое переднее колесо
//0x39C______wheel_rm_dummy________правое среднее колесо
//0x3A0______wheel_rb_dummy________правое заднее колесо
//0x3A4______wheel_lf_dummy_________левое переднее колесо
//0x3A8______wheel_lm_dummy________левое среднее колесо
//0x3AC______wheel_lb_dummy________левое заднее колесо
//0x3B0______bump_front_dummy_______передний бампер
//0x3B4______bump_rear_dummy_______задний бампер
//0x3B8______wing_rf_dummy__________правое переднее крыло
//0x3BC______wing_rr_dummy_________правое заднее крыло
//0x3C0______door_rf_dummy_________правая передняя дверь
//0x3C4______door_rr_dummy_________правая задняя дверь
//0x3C8______wing_lf_dummy__________левое переднее крыло
//0x3CC______wing_lr_dummy_________левое заднее крыло
//0x3D0______door_lf_dummy__________левая передняя дверь
//0x3D4______door_lr_dummy__________левая задняя дверь
//0x3D8______bonnet_dummy__________ капот
//0x3DC______boot_dummy___________багажник
//0x3E0______windscreen_dummy_______лобовое стекло
005A: 6@ += 4@
0006: 7@ = 0
0AC7: 8@ = var 7@ offset
0A8D: 6@ = read_memory 6@ size 4 virtual_protect 1
0AA5: call 0x6453B0 num_params 3 pop 3 8@ 0x59F1E0 6@
8039: NOT 7@ == 0
jf @DETACHWHEEL_RETURN
////////Making clone of wheel:
//first parameter - collision and physics of component:
//0 - 241, car_bumper
//1 - 245, car_wheel
//2 - 240, car_door
//3 - 243, car_bonnet
//4 - 244, car_boot
//5 - 242, car_panel
//second parameter - vehicle component:
// CAR_NODE_NONE = 0
// CAR_WHEEL_RF = 1
// CAR_WHEEL_RM = 2
// CAR_WHEEL_RB = 3
// CAR_WHEEL_LF = 4
// CAR_WHEEL_LM = 5
// CAR_WHEEL_LB = 6
// CAR_BUMP_FRONT = 7
// CAR_BUMP_REAR = 8
// CAR_WING_RF = 9
// CAR_WING_RR = 10
// CAR_DOOR_RF = 11
// CAR_DOOR_RR = 12
// CAR_WING_LF = 13
// CAR_WING_LR = 14
// CAR_DOOR_LF = 15
// CAR_DOOR_LR = 16
// CAR_BONNET = 17
// CAR_BOOT = 18
// CAR_WINDSCREEN = 19
0AA8: call_function_method 0x59AAA0 struct 5@ num_params 2 pop 0 1 2@ 15@
////////Hiding original wheel:
000A: 7@ += 0x02
0A8C: write_memory 7@ size 1 value 0 virtual_protect 1
////////Removing original wheel's colision:
005A: 5@ += 3@
0A8C: write_memory 5@ size 1 value 2 virtual_protect 1
:DETACHWHEEL_RETURN
0AB2: ret 1 15@